DUSTY má novou rodinu

15.04.2023 11:23

ANO, je to tak, Dustík má NOVOU rodinu!

Ani ve snu by mě nenapadlo, že by Dustík žil někde jinde než u nás doma. Když vám někdo ze zdravotních důvodů vrátí pejska, tak se v první řadě snažíte jeho zdravotní stav vyřešit. Pak může nastat otázka..... zůstane doma a nebo jednou bude mít domov jinde? Máme dvě fenky..... jak to budeme zvládat se třemi a ještě se PSEM? Všechno se dá nějak udělat, tak jsem to prostě neřešila :-) 

Kamarádka Veronika, co bydlí nedaleko a sama chová labradory mi říká......"Mluvila jsem o Dustíkovi se sousedy a oni by ho rádi poznali" Já jenom vykulila oči. "Fakt? oni by ho chtěli ikdyž má tyto zdravotní obtíže?"  ...... " Přijeďte a uvidí se" :-)

Za týden jsem byla se třemi psy u nich v obýváku :-)  Gabča, Dorotka a Dustík jim proběhli celý byt, pak se nám složili k nohám a my si dali kafíčko..... byl čas na otázky. Bylo to velmi příjemné, tak jsme se domluvili, že si dáme společnou procházku, kde bude více času se vzájemně poznat a aspoń můžou vidět jak to Dustíkovi běhá a jak funguje.........bylo rozhodnuto.......Dustík bude mít nový domov. :-)

Během 14 dnů jsme se sbližovali, hlavně Dustík, aby je přijal za své. Dělali jsme společné procházky. Dopoledne společná procházka, po ní si Dustíka vzali domů a my si pro něj přijeli večer......tak jsme to různě praktikovali až tam Dustík zůstal přes noc.

O Velikonocích bylo rozhodnuto......Dustík už u nich zůstal.

Bylo to pro mě bolestné, ale zároveň úlevné s pocitem, že se v nové rodině bude mít báječně! 

Zuzko, Honzo a Aničko MOC DĚKUJI!