DUO CACIB BRNO

10.02.2022 10:27

5 - 6.2. 2022 DUO CACIB BRNO

Tento víkend měl být holčičí výlet.

Byla jsem domluvená se dvěma kamarádkami a jejich psy. Že vyrazíme už v pátek, v klidu přespíme a ráno nástup na výstavišti. Večer procházka po Brně, nějaká sklenička ;-) a druhý den opět do výstavního kruhu. Tak moc jsme se s holkama těšily, až se to všechno zhroutilo. Obě holky mi zůstaly doma s COVIDEM :-(

Co teď? Musela jsem v sobotu ráno vyrazit sama s Dorotkou a na výlet jsem vzala i labradorku Bazalku od kamarádky. Druhá kamarádka má slečnu Gordonsetra, ta bohužel musela zůstat doma, protože to nemají tak jednoduché...... kadeřník, který nakonec nemohl být a zároveň jiný způsob vystavování.

Už tak jsem měla na cestě od auta do výstavní haly plné ruce tašek, kenelku a dva hafany. Holky se moc dobře znají, tak mohly být na výstavě v jedné kenelce.....stejně neustále koukaly okolo, co se kde děje :-) a měly na co..... plná hala lidí a psů, nebylo pomalu kam šlápnout. Úplně jsem zapomněla jaký to je blázinec :-) :-) 

Bazalka soutěžila ve třídě otevřené a Dorotka ve třídě pracovní, takže bych to mohla zvládnout..... vystavím Bazalku  a šup změna vzít Dorotku a hurá do kruhu.

Nakonec jsme to zvládly úplně jinak. .... přátelé okolo pomohli..... Bazalku vystavila zkušená handlerka Petra Kuhová a vyběhaly si Výbornou 4 z 11 fen :-) My jsme se s Dorotkou panu rozhodčímu asi moc nelíbily ;-) , ocenil nás Velmi dobrá ( VD)  maďarský rozhodčí Dr. Tamás Jakkel (HU)

Ještě jsem se s holkami zastavila u stánku LABOKLIN, kde jsem jim nechala odebrat bukální stěry na genetické testy. Nakoupily jsme nějaké dobroty a pryč z toho blázince. Ubytovaly jsme se a šly na procházku. Večer jsme unavené padly do společné postele :-)

Druhý den jsme dorazily do výstavního pavilonu dříve a mohly pozorovat posuzování tentokrát Judit Beke (HU)

Našla jsem místo vedle přátel a mohli jsme společně sdílet pocity z výstavy :-) Petra Kuhová nebyla, ale handling Bazalky přislíbila Lucie Pajerová, jen se nám to trochu krylo s časem, kdy měla vystavovat jiného psa ve vedlejším kruhu. Byl to trochu adrenalín..... musela jsem s Bazalkou do kruhu nastoupit, ale naštěští Lucka přiběhla včas a my se stačily vystřídat. Dopadlo to nakonec báječně, protože holky spolu vyběhaly titul CAC z 11 fen !!!! Měla jsem velikou radost ..... všechno jsem natočilo na video a odeslala  Veronice, která jásala  a brečela zároveň :-) :-) Ani my s Dorotkou nedopadly špatně :-) Vyběhaly jsme si spolu Výborná 3 :-) ze 6 fen.

 

Chtěla jsem se podívat i na našeho vybraného ženicha

Ch CZ, Grand CH CZ, CH SK,CH RKCZ Zaniah´s IN THE MOOD " U"

který soutěžil ve třídě Šampionů. Oba dny druhý  V2 Res. CAC, ale to tak občas je :-) Každý rozhodčí má jiné oko........ takové krasobruslení :-) :-) prostě se ty výkony nedají změřit.

Každpádně pro nás je BADY TOP pes :-) Domluvila jsem se s majitelkou psa Andreou Meskářovou na společně stráveném dni, kde si to ti dva užijí určitě jinak než ve výstavních bednách a předvedou svůj temperament a povahu někde v lese nebo na louce. Už se moc těšíme :-)

Nakonec byl víkend moc prima :-)